Udostępnij
Tweetnij

Apple uczy jak korzystać z aplikacji Zdjęcia na iPhone’ach i Macach

Apple od dawna oferuje pomoc swoim klientom. Teraz wyszło na jaw, że firma będzie proponowała użytkownikom smartfonów iPhone oraz komputerów Mac nowy sposób na naukę, jak korzystać z aplikacji Zdjęcia. Będą to 30-minutowe sesje z ekspertami. Nie będą się one jednak odbywały w sklepach, a przez telefon lub przez sieć.

Apple zaczęło niedawno oferować klientom indywidualne sesje z wykorzystaniem eksperta fotografii. Umożliwiło to odbycie szkolenia z używania narzędzi do edycji obrazu wbudowanych w aplikację Zdjęcia. Jest ona dostępna na smartfony iPhone i komputery Mac. Zgodnie z nowym dokumentem użytkownicy produktów wspomnianej firmy w Stanach Zjednoczonych mogą zapisać się na 30-minutową sesję z doradcą wsparcia, który jest jednocześnie ekspertem w zakresie fotografii.

Nie jest jasne, jak przydatne będą te sesje dla klientów, ponieważ wydaje się, że są one prowadzone przez telefon bez pomocy wizualnej. Będziesz miał 30 minut na zadawanie pytań i ogólne szkolenie z ekspertem znającym dobrze aplikację Zdjęcia. Opowie on między innymi, jak edytować zdjęcia z własnej kolekcji. Dostosuje sesję do poziomu umiejętności i pokaże, jak uzyskać pożądane rezultaty. Ekspert dzwonili przy użyciu zestawu głośnomówiącego lub słuchawek, aby uzyskać dostęp do narzędzi do edycji bez użycia rąk podczas rozmowy z doradcą.

Dokument wsparcia instruuje klientów, aby aktualizowali swoje komputery Mac i urządzenia z systemem iOS do najnowszych wersji. Apple twierdzi, że klienci dowiedzą się o wszystkich narzędziach do edycji, jakie oferuje Zdjęcia. Lekcja obejmie również edycję zdjęć na żywo i zdjęć wykonanych w trybie portretowym.

Zdjęcia na iPhone i Mac z ekspertem, ale nie w Polsce

Podczas gdy samouczki do obsługi zdjęć w smartfonach iPhone wydają się być nową ofertą, Apple już dawno oferuje lekcje online dla nowych nabywców urządzeń. Na przykład funkcja ustawień osobistych umożliwia nowym właścicielom sprzętu uzyskanie pomocy od firmy w sklepie lub w sieci. Pracownicy pomocy technicznej pomagają w znajdowaniu aplikacji, personalizowaniu urządzeń i odkrywaniu kluczowych funkcji.

Jak wspomnieliśmy, oferta obejmuje posiadaczy smartfonów iPhone i komputerów Mac, którzy zgłoszą się do firmy w Stanach Zjednoczonych. W Polsce nie ma takiej możliwości. Nie ma również oficjalnego sklepu Apple, w którym można zapytać o radę.

Zobacz także: W iPhonie X jest nowy dzwonek Reflection. Jak go dodać we własnym telefonie?

Źródło: SupportApple

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Katarzyna Dąbkowska

Każda kieszonsolka i tablet moim przyjacielem, niezależnie od "maści" i rodzaju. Swojego iPhone'a traktuję jak prawą rękę. Pisaniem o mobilnych sprzętach zajmuję się od kilku lat. Miłośniczka gier, literatury angielskiej i kultury Dalekiego Wschodu, wychowująca przedstawiciela nowego pokolenia.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij