Udostępnij
Tweetnij

Apple najbardziej wartościową marką na rynku

To, że Apple jest znaną firmą – wie większość osób mających styczność z komputerami. Jak donoszą najnowsze raporty opublikowane przez firmę Millward Brown, potentat z Cupertino stał się także najbardziej wartościową marką na rynku.

To, że Apple jest znaną firmą – wie większość osób mających styczność z komputerami. Jak donoszą najnowsze raporty opublikowane przez firmę Millward Brown, potentat z Cupertino stał się także najbardziej wartościową marką na rynku.

Przeczytaj również >> 10 absurdalnie drogich gadżetów dla iPada

W ciągu ubiegłego roku „jabłuszkowy” gigant uzyskał przyrost dochodu o 19%, notując na jego zakończenie wpływy w wysokości 183 miliardów dolarów. Dla porównania, największy portal społecznościowy na świecie, Facebook,  z dochodem 33,2 miliarda dolarów ulokował się dopiero na 19 pozycji na liście, notując jednak 74-procentowy wzrost dochodu. Ex aequo na drugiej pozycji znalazły się Google i, co jest niemałym zaskoczeniem, IBM. Pozostałe siedem najwartościowszych firm „Top Ten” stanowią (odpowiednio czwarte, szóste i siódme miejsce) McDonald’s, Coca-Cola i Marlboro. Miejsce piąte przypadło Microsoftowi, zaś całość dziesiątki dopełniają operatorzy mobilni: AT&T, Verizon i China Mobile.

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Maciej Rosiński

Jestem miłośnikiem gadżetów i nowoczesnych technologii, fanem Xiaomi i MIUI. Lubię język polski i choć nie jestem absolwentem dziennikarstwa, staram się poprawnie wysławiać i pisać po polsku, a piętnować wszelkie przejawy niepoprawności językowej. Od kilkunastu lat udzielam się w dziennikarstwie, od kilku, jako "naczelny recenzent" ;) portalu Tablety.pl.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij