Udostępnij
Tweetnij

Oppo Watch dostępny w sprzedaży. Ceny smartwatcha na razie niższe

Oppo Watch to pierwszy smartwatch Chińczyków, który w końcu można kupić w Polsce. Dziś ruszyła sprzedaż zegarków w naszym kraju. Na razie ich ceny są niższe, ale wiemy, że z czasem wzrosną. Dlatego warto rozważyć zakup już teraz. Tym bardziej, że smartwatch Oppo Watch ma Wear OS i pozwala korzystać z Google Pay.

Oppo Watch w Chinach debiutował już kilka miesięcy temu. Potem doczekał się premiery w Europie. Natomiast niedawno pojawiła się zapowiedź sprzedaży w Polsce. Dziś ona ruszyła i nowy smartwatch można już kupić także nad Wisłą. Na razie w niższych cenach, które potem mają wzrosnąć. Kwoty widzicie poniżej.

Polskie ceny Oppo Watch

  • model 41 mm – 899 złotych (potem 999 złotych)
  • model 46 mm – 1149 złotych (potem 1299 złotych)

premiera Oppo Watch cena smartwatch z Wear OS opinie gdzie kupić najtaniej specyfikacja dane techniczne

Smartwatch Oppo Watch w Polsce można kupić w 46-mm wariancie w kolorach czarnym i złotym. Natomiast model 41 mm w złotym oraz różowym. Na razie bez eSIM i LTE. Jednak taki zegarek też ma z czasem pojawić się w naszym kraju i wiemy, że dotyczy to tylko większego modelu. Dziś sprzęt można nabyć w ofercie partnerów detalicznych i u dwóch operatorów sieci komórkowych. Są to Orange i T-Mobile.

Oppo Watch pracuje pod kontrolą platformy Wear OS. Dlatego daje dostęp do wszystkich jej możliwości. W tym płacenia zegarkiem za zakupy z Google Pay dzięki NFC. Dane techniczne smartwatcha znajdziecie poniżej.

Oppo Watch – dane techniczne

  • 1,6″ lub 1,9″ ekran AMOLED o rozdzielczości 320×360 lub 402×476 pikseli
  • procesor Qualcomm Snapdragon Wear 3100
  • 1 GB pamięci RAM
  • 8 GB miejsca na dane
  • Wi-Fi b/g/n
  • Bluetooth
  • NFC
  • mikrofon i głośnik
  • modem LTE i eSIM (opcjonalnie w wersji 46 mm)
  • pulsometr
  • wodoszczelność na poziomie 5 ATM
  • 40 lub 45,5 g
  • bateria o pojemności 300 lub 430 mAh
  • Wear OS

Przeczytaj także: Najlepsze wskazówki dla komunikatora WhatsApp

źródło: komunikat prasowy

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij