Udostępnij
Tweetnij

The Daily, gazeta na iPada, stracił 10 milionów USD w I kwartale

To, co widzicie powyżej, to The Daily, płatna, codzienna gazeta wydawana tylko na iPada i iPada 2. Przyjrzyjcie się jej dobrze, ponieważ wkrótce może stać się gatunkiem ginącym: jej właściciel poinformował dziś o tym, że w pierwszym kwartale 2011 roku straciła 10 milionów dolarów.

To, co widzicie powyżej, to The Daily, płatna, codzienna gazeta wydawana tylko na iPada i iPada 2. Przyjrzyjcie się jej dobrze, ponieważ wkrótce może stać się gatunkiem ginącym: jej właściciel poinformował dziś o tym, że w pierwszym kwartale 2011 roku straciła 10 milionów dolarów.

Oczywiście są w tym wliczone bardzo wysokie koszty powstawania firmy, które nie będą się powtarzały w kolejnych miesiącach, natomiast powszechnie krytykowany The Daily, którym, jak pisze Nieman Journalism Lab, zainteresowanie stale spada, będzie miał na rynku bardzo ciężko. Poniżej wykres informacji wrzucanych na serwis Twitter za pomocą aplikacji gazety. Jak widać – jest ich coraz mniej:

Ciężki los czeka pionierów. Nie każdy znajduje złoto.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij