Udostępnij
Tweetnij

Digitimes: 12,2″ tablety Samsunga nie będą cieszyć się wzięciem

Digitimes opublikował nowy raport, z którego wynika, że 12,2-calowe tablety Samsunga raczej nie będą cieszyć się zbyt dużym zainteresowaniem. Dlaczego?

Samsung Galaxy NotePRO 12.2

Digitimes opublikował nowy raport, z którego wynika, że 12,2-calowe tablety Samsunga raczej nie będą cieszyć się zbyt dużym zainteresowaniem. Dlaczego?

Przeczytaj koniecznie >> 10 najlepszych trików na tablety z Androidem

Co sądzisz o tabletach Samsunga?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Tablety Samsung Galaxy TabPRO 12.2 i NotePRO 12.2 trafiły do sprzedaży kilka tygodni temu, ale z raportu opracowanego przez Digitimes Research wynika, że nie będą to modele, które spotkają się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Prognozy na cały 2014 rok zakładają sprzedaż jedynie na poziomie około jednego miliona sztuk, a więc bardzo niewiele, gdy porównamy to do wyników sprzedaży Samsunga z 2013 roku. W zeszłym roku Koreańczycy sprzedali około 40 mln tabletów.

Skąd tak kiepskie prognozy sprzedażowe? Digitimes Research uważa, iż wynika to przede wszystkim z niezbyt dobrego stosunku ceny do możliwości i wyposażenia nowych tabletów. Dla porównania, laptopy w podobnej cenie oferują lepsze funkcje i mają mocniejsze podzespoły. To sprawia, że 12-calowe tablety Koreańczyków trudno nazwać godnymi konkurentami dla notebooków.

Źródło: digitimes

Marcelina Poznańska

Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij