Udostępnij
Tweetnij

Apple znowu uznane za najbardziej wartościową markę. Samsung zaraz po nim

Apple ponownie zostało uznane za najbardziej wartościową markę na świecie w rankingu Brand Finance Global 500. Samsung musiał zadowolić się drugim miejscem.

Logo firmy Apple

Apple ponownie zostało uznane za najbardziej wartościową markę na świecie w rankingu Brand Finance Global 500. Samsung musiał zadowolić się drugim miejscem.

Zobacz koniecznie >> Wideo recenzje w serwisie Tablety.pl

Cenisz sobie produkty Apple?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Najnowszy ranking Brand Finance Global 500 nie pozostawia złudzeń. Trzeci raz pod rok Apple uplasowało się na szczycie i zostało wycenione na 20% więcej niż rok wcześniej. Szef Brand Finance stwierdza, że sukces firma z Cupertino zawdzięcza przede wszystkim zdolnościom z zakresu monetyzacji własnej marki. Kolejne miejsca na podium przypadły – odpowiednio – Samsungowi i Google.

Poniżej znajdziecie Top 10 Brand Finance Global 500 (wraz z podsumowaniem wartości):

  • Apple – 104,68 mld dolarów;
  • Samsung – 78 mld dolarów;
  • Google – 68.62 mld dolarów;
  • Microsoft – 62,78 mld dolarów;
  • Verizon – 53,47 mld dolarów;
  • General Electric – 52,53 mld dolarów;
  • AT&T – 45,41 mld dolarów;
  • Amazon – 45,15 mld dolarów;
  • Walmart – 44, 78 mld dolarów;
  • IBM – 41,51 mld dolarów.

Pełny ranking można znaleźć pod tym adresem.

Źródło: brandirectory

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij