Facebook wylogował użytkowników iPhone’ów. Informuje, że „sesja wygasła”

Facebook na iOS zaliczył błąd. Użytkownicy iPhone'ów widzą komunikat o treści "sesja wygasła". Następnie aplikacja prosi o ponowne logowanie.

Facebook tej nocy zaliczył wpadkę. Aplikacja na iOS ma jakiś błąd, który spowodował wylogowanie użytkowników iPhone’ów. Ci widzą komunikat o treści „sesja wygasła”, który znajdziecie poniżej. Następnie proszeni są o ponowne logowanie. Czym to jest spowodowane?

Trudno powiedzieć, z czego wynika ten błąd. Być może leży on po stronie serwerów popularnego serwisu społecznościowego. Problem można szybko naprawić, bo na kolejnym ekranie trzeba tylko dotknąć ikonkę własnego awataru i Facebook ponownie loguje użytkownika. Jednak część osób mających aplikację na iOS i korzystających z dwuskładnikowego uwierzytelniania raportuje, że ma problemy z ponownym zalogowaniem się.

Błąd „sesja wygasła” tylko w aplikacji Facebook na iOS dla iPhone’ów

Wspomniany problem dotyczy tylko aplikacji dla iPhone’ów. Facebook na urządzenia z systemem Android takiego błędu nie wyświetla. Firma potwierdziła te niedogodności i przekazała w oświadczeniu, że pracuje nad przywróceniem oprogramowania do normalnego działania. Najprawdopodobniej błąd ten został wywołany zmianą w konfiguracji, ale dokładna przyczyna nie została podana.

Przeczytaj także: Najlepsze wskazówki dla Netfliksa

źródło

Marcelina Poznańska: Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.