Udostępnij
Tweetnij

Nowa reklama Androida stawia na różnorodność (wideo)

Google wydało nową reklamę, w której pokazuje, dlaczego różnorodność jest ważna. Ale nie powiedzielibyście, że to reklama Androida.

Google wydało nową reklamę, w której pokazuje, dlaczego różnorodność jest ważna. Ale nie powiedzielibyście, że to reklama Androida.

Google ostatnio wydaje sporo spotów reklamowych przeznaczonych dla Androida. I gdyby nie to, że na końcu pojawia się logo tego systemu, z pewnością nie wpadlibyście na to, że to akurat o Androida chodzi. W reklamach tych pojawia się hasło: „Be together. Not the same” (Bądźcie razem. Nie tacy sami), które jest subtelnym ukłuciem Apple i iPhone’ów oraz iPadów.

W wideo możemy zobaczyć profesjonalnego pianistę, Ji, grającego na fortepianie Sonatę Księżycową Ludwiga van Bethoveena. Po pewnym czasie Ji przenosi się na drugi fortepian, jednak od razu słychać różnicę w brzmieniu, bo instrument ten jest tak zmodyfikowany, że każdy jego klawisz wydaje jedynie jeden dźwięk. Oczywiście, cały ten zabieg ma pokazać, że bycie takim samym jest nudne.

Reklama została zaprezentowana podczas tegorocznej imprezy, podczas której rozdawano nagrody Grammy. Możecie ją zobaczyć powyżej. Poniżej natomiast znajdziecie wideo prezentujące proces produkcji reklamy.

Źródło: YouTube

Katarzyna Dąbkowska

Każda kieszonsolka i tablet moim przyjacielem, niezależnie od "maści" i rodzaju. Swojego iPhone'a traktuję jak prawą rękę. Pisaniem o mobilnych sprzętach zajmuję się od kilku lat. Miłośniczka gier, literatury angielskiej i kultury Dalekiego Wschodu, wychowująca przedstawiciela nowego pokolenia.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij