Udostępnij
Tweetnij

Gameloft użyje Unreal Engine 3 do gier na iPada i Androidy

Gameloft, firma robiąca od lat fenomenalne gry na urządzenia mobilne (robiła je, gdy wciąż nazywano to grami na komórki), ogłosiła,

Gameloft, firma robiąca od lat fenomenalne gry na urządzenia mobilne (robiła je, gdy wciąż nazywano to grami na komórki), ogłosiła, że zdobyła prawa do wykorzystania silnika Unreal Engine 3 w czterech nadchodzących grach multiplatformowych, które powstaną w ciągu najbliższych 2 lat: dwie w 2011 i dwie w 2012 roku.

Będą to gry na iPada i iPhone’a (iOS) oraz tablety z systemem Android.

To świetna wiadomość: Epic Games, twórcy engine’u Unreala, przy jego tworzeniu wznieśli się na absolutne wyżyny. Wystarczy zobaczyć, jak szokująco wygląda gra Infinity Blade na telefonach iPhone

Zresztą, to właśnie grafika jest najważniejsza dla gameloftu, którego szef technologii, Julien Fournials, powiedział:

Używanie Unreal Engine’u 3 pozwoli nam na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników w pokazywaniu zaawansowanego oświetlenia oraz odwzorowaniu środowiska gry. Jesteśmy pewni, że gracze to pokochają.

My też.

Gry cyfrowe w sklepie gram.pl

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij