Udostępnij
Tweetnij

RBC Capital Markets: Apple w 3 miesiące zarobi na iPadach Pro 600 mln dolarów

RBC Capital Markets szacuje, że firma z Cupertino w trzy miesiące od premiery sprzeda około 3 milionów sztuk iPadów Pro. To ma pozwolić na uzyskanie zysku na czysto w wysokości aż 600 mln dolarów!

iPad Pro

RBC Capital Markets szacuje, że firma z Cupertino w trzy miesiące od premiery sprzeda około 3 milionów sztuk iPadów Pro. To ma pozwolić na uzyskanie zysku na czysto w wysokości aż 600 mln dolarów!

Za nami premiera iPada Pro, którego sprzedaż rozpoczęła się 11 listopada. RBC Capital Markets szacuje, że w trzy miesiące od debiutu Apple sprzeda około 3 milionów iPadów Pro. Co ciekawe, na każdym z nich firma ma zarobić około 200 dolarów. To oznacza, że w zaledwie trzy miesiące zysk na czysto ze sprzedaży 12,9-calowych iPadów wyniesie około 600 mln dolarów (przy przychodach w wysokości 2,4 mld dolarów). Dla porównania, Microsoft ze sprzedaży Surface’ów pomiędzy majem a lipcem tego roku wygenerował dochód rzędu 888 mln dolarów.

Jak nietrudno zauważyć, iPad Pro ma szansę znaleźć całkiem spore grono klientów. Mimo to, jest mało prawdopodobne, że 12,9-calowy tablet powstrzyma kolejne spadki sprzedaży iPadów, które Apple notuje od prawie dwóch lat. Co nie zmienia faktu, że jest to nadal opłacalny biznes.

źródło: business insider

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij