Microsoft Surface Pro 4 – nowa reklama porównuje sprzęt z produktem Apple. Ale dlaczego z laptopem? (wideo)

Microsoft Surface Pro 4 doczekał się nowej reklamy, w której firma z Redmond porównuje go do MacBooka Air. Ale dlaczego wybór nie padł na iPada Pro?

Porównywanie urządzeń w reklamach nie jest niczym nowym. Robił to agresywnie chociażby Samsung próbując wyśmiać urządzenia Apple’a i ich słabą baterię. Z tego założenia wyszedł również gigant z Redmond, który wypuścił właśnie w świat reklamę Microsoft Surface Pro 4 porównując go z laptopem MacBook Air.

Na wideo widać, jak Microsoft chwali się dotykowym ekranem w swoim urządzeniu oraz doczepianą klawiaturą, której, oczywiście, MacBook Air nie posiada. Problem w tym, że do reklamowania swojego sprzętu Microsoft użył nie tego urządzenia, co powinien. Przypomnijmy bowiem, że Microsoft Surface Pro 4 to tablet z doczepianą klawiaturą QWERTY, natomiast MaBook Air, jak już wspomnieliśmy, jest laptopem.

Logicznie rzecz biorąc Microsoft powinien do porównania wybrać iPada Pro. Jest jednak spore „ale”. Otóż iPad Pro ma doczepianą klawiaturę i specjalny rysik, o którym mowa w reklamie. Innymi słowy – Apple ma taki tablet w ofercie, ale firma z Redmond postanowiła nieco zmylić użytkownika porównując swój produkt do laptopa. Czyżby obawiał się zatem konkurencji? Więcej o Microsoft Surface Pro 4 dowiecie się z naszych testów.

Źródło: YouTube

Katarzyna Dąbkowska: Każda kieszonsolka i tablet moim przyjacielem, niezależnie od "maści" i rodzaju. Swojego iPhone'a traktuję jak prawą rękę. Pisaniem o mobilnych sprzętach zajmuję się od kilku lat. Miłośniczka gier, literatury angielskiej i kultury Dalekiego Wschodu, wychowująca przedstawiciela nowego pokolenia.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.