Dzieci już niezainteresowane lalkami Barbie, wolą tablety

Firma Mattel notuje kolejne straty. W zeszłym kwartale sprzedaż (w skali rok/rok) lalek Barbie poszybowała o 21%. Okazuje się, że dzieci wolą tablety.

Przeczytaj koniecznie >> Kupili tablet dla dziecka. Znaleźli na nim porno

Trzeci kwartał nie był zbyt udany dla producenta Barbie. Sprzedaż lalek poleciała w dół o 21% w skali rok/rok. To przełożyło się na spadek zysków o 22%. Mattel jest tylko zadowolony ze sprzedaży lalek Monster High i zabawek z serii Matchbox i Hot Wheels. Warto jednak dodać, że Mattel stracił niedawno kontrakt z Disneyem i już nie ma prawa do produkowania zabawek z bajek. Teraz prawo to przysługuje Hasbro.

Okazuje się, że mniejsza sprzedaż lalek spowodowana jest między innymi przez tablety, po które dzieci coraz chętniej sięgają. Realne zabawki zamieniają się więc w urządzenia mobilne.

źródło: TVN24 (dzięki Marcin za info!), fot.: Verizon

 Loading ...
Marcelina Poznańska: Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.