W Q4 2013 roku w Chinach sprzedano niemal 6 mln tabletów

Najnowszy raport Digitimes nie pozostawia złudzeń. W czwartym kwartale zeszłego roku w samych Chinach sprzedano niemal 6 milionów tabletów internetowych. Co ciekawe, ponad 60% z nich stanowiły iPady!

Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tani tablet. Na co zwracać uwagę?

 Loading ...

Digitimes Research opublikował nowy raport związany z chińskim rynkiem tabletów internetowych. W zeszłym kwartale w państwie środka sprzedano 5,854 mln tabletów internetowych. To o ponad 1/3 więcej niż w trzecim kwartale. Z kolei w skali rok/rok wzrost wyniósł aż 83,1%.

W poniższej tabeli możecie znaleźć udział poszczególnych producentów. Co ciekawe, w Chinach iPad miał w Q4 udział przekraczający ponad 60%. Dla porównania, na całym świecie tablety marki Apple stanowiły w zeszłym kwartale tylko niespełna 30% sprzedanych urządzeń tego typu.

Producent Udział
Apple 61.50%
Samsung Electronics 11.61%
Lenovo 5.68%
Teclast 4.23%
Onda 2.72%
Asustek 2.11%
Microsoft 1.57%
Eben 1.12%

Źródło: Digitimes

Marcelina Poznańska: Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.