RIM tnie ceny na Playbooka w Stanach Zjednoczonych

Nie ukrywajmy, ale tablet RIM-a – Playbook nie był hitem na rynku tego typu elektroniki konsumenckiej (delikatnie mówiąc). Producent (po raz kolejny) dokonuje cięć na cenie urządzenia.

Ostatnie wyniki sprzedaży Playbooka pokazały, że RIM rzeczywiście może być daleki od jakiegokolwiek zadowolenia… Producent zaledwie w jeden dzień po ujawnieniu tabletu Amazonu, czyli Kindle Fire postanowił dostosować się do nowych warunków cenowych wyznaczonych przez giganta rynku e-commerce.

Playbook kosztuje w Stanach Zjednoczonych o 100 dolarów mniej, czyli 300 dolarów. To i tak 50% więcej niż za tablet PC Amazonu… Chyba trochę marketingowcy RIM-a się nie postarali…

Dawid Długosz: Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.