Zamówił iPhone’a 6s, a dostał… kłódkę

Malezyjczyk, Alans Ng, zamówił w sklepie internetowym 11 street złotego iPhone’a 6s. Spodziewał się nowego telefonu Apple, ale zawartość paczki bardzo go zaskoczyła. Zamiast smartfona w środku znalazł marnej jakości kłódkę.

Zakupy online to zawsze pewne ryzyko. Zapewne niejeden z Was doświadczył rozczarowania, kiedy po otwarciu paczki okazało się, że produkt jest niezgodny z opisem lub po prostu zepsuty. Niejeden zapewne został też oszukany. Tak było z w przypadku pewnego Malezyjczyka. Alans Ng zamówił za pośrednictwem 11street, malezyjskiego sklepu internetowego, złotego iPhone’a 6s (16GB). Za telefon zapłacił 736 dolarów, o 50 dolarów mniej niż normalnie. Kiedy jednak otworzył paczkę, okazało się, że towar bardzo odbiegał od opisu. Nie był to nawet smartfon, a… kłódka, w dodatku marnej jakości i, z tego co widać na załączonym zdjęciu, raczej bez załączonego kluczyka. Pan Ng zatem podzielił się sprawą na Facebooku.

Sprawa bardzo szybko zyskała rozgłos i dotarła do 11street. Oczywiście, w trybie natychmiastowym towar panu Ng zastąpiono nowym, jednak z pewnością Malezyjczyk dwa razy zastanowi się przed dokonaniem kolejnych zakupów. Na szczęście zasadą sklepu jest to, że sprzedawca nie otrzymuje żadnych pieniędzy, dopóki użytkownik nie jest zadowolony z zakupu. Innymi słowy – towar musi zgadzać się z opisem, by na konto sprzedawcy wpłynęła podana przy transakcji kwota.

Źródło: PhoneArena

Katarzyna Dąbkowska: Każda kieszonsolka i tablet moim przyjacielem, niezależnie od "maści" i rodzaju. Swojego iPhone'a traktuję jak prawą rękę. Pisaniem o mobilnych sprzętach zajmuję się od kilku lat. Miłośniczka gier, literatury angielskiej i kultury Dalekiego Wschodu, wychowująca przedstawiciela nowego pokolenia.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.