Problemy z działaniem iPada Pro przy dłuższym ładowaniu – Apple odpowiada


Konsumenci zgłaszają na Reddicie i stronie Apple problemy techniczne związane z użytkowaniem iPada Pro. Gigant z Cupertino zajął się sprawą i udostępnił pierwsze porady dotyczące radzenia sobie z zaistniałymi problemami.

Jak już kilka dni temu informowaliśmy, nowy tablet Apple zawiesza się przy dłuższym ładowaniu. Użytkowników zastaje jedynie czarny ekran, a jedynym rozwiązaniem jest twardy reset urządzenia. Gdy po raz pierwszy przyglądaliśmy się tej sprawie, amerykańska firma nie zajęła jeszcze oficjalnego stanowiska. Teraz to się zmieniło.

Na tę chwilę Apple nie oferuje niestety realnego rozwiązania problemu, a podpowiada jedynie to, o czym przed chwilą wspomnieliśmy: by przytrzymać przez co najmniej 10 sekund przyciski zasilania i Touch ID, aż do momentu ujrzenia logo firmy. Dobrze chociaż, że w Cupertino mają już świadomość istnienia problemu. Pozostaje mieć nadzieję, że Apple szybko uda się rozwiązać kwestię awaryjnych iPadów Pro.

Przypomnijmy, że problem dotyczy wszystkich wersji tabletu wypuszczonego przez Apple 11 listopada – modeli z 32 i 128 GB pamięci, niezależnie od dostępnych opcji sieciowych.

Źródło: Macrumors

Patryk Purczyński: Szczęśliwy posiadacz urządzenia z Androidem i jeszcze szczęśliwszy mąż. W mediach branżowych od blisko dekady.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.