Everything changes with iPad, czyli Apple na nowo promuje iPada (wideo)

Apple ruszyło z nową kampanią promującą iPada, pod tytułem „Everything changes with iPad”. Tymczasem sprzedaż tabletów z iOS cały czas spada…

Everything changes with iPad jest nową kampanią reklamową (z własną stroną internetową), gdzie firma z Cupertino stara się pokazać, jak tablet może zmienić życie. Na wielu różnych przykładach, jak w trakcie podróży, gotowania czy w prowadzeniu małego biznesu. Poniżej możecie obejrzeć tytułowy film.

Nowa kampania reklamowa ma oczywiście na celu zachęcić do zakupu tabletu z iOS, a te, jak wiemy, ostatnio sprzedają się coraz słabiej. W zeszłym roku Apple sprzedało około 14% mniej iPadów niż w 2013 roku. W tym roku może być podobnie. Mimo to Tim Cook jest nadal optymistycznie nastawiony do iPadów i przekazał pod koniec kwietnia, że jego firma nadal zamierza inwestować w rozwój tego produktu. Jest bardzo możliwe, że jesienią tego roku zobaczymy zupełnie nowy model iPada z 12,9-calowym ekranem. Na temat tego urządzenia plotki krążą po sieci od dwóch lat i możliwe, że za kilka miesięcy przestanie ono być wyłącznie mitem.

źródło: Apple

 Loading ...
Dawid Długosz: Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.