Apple znowu uznane za najbardziej wartościową markę. Samsung zaraz po nim

Apple ponownie zostało uznane za najbardziej wartościową markę na świecie w rankingu Brand Finance Global 500. Samsung musiał zadowolić się drugim miejscem.

Zobacz koniecznie >> Wideo recenzje w serwisie Tablety.pl

 Loading ...

Najnowszy ranking Brand Finance Global 500 nie pozostawia złudzeń. Trzeci raz pod rok Apple uplasowało się na szczycie i zostało wycenione na 20% więcej niż rok wcześniej. Szef Brand Finance stwierdza, że sukces firma z Cupertino zawdzięcza przede wszystkim zdolnościom z zakresu monetyzacji własnej marki. Kolejne miejsca na podium przypadły – odpowiednio – Samsungowi i Google.

Poniżej znajdziecie Top 10 Brand Finance Global 500 (wraz z podsumowaniem wartości):

  • Apple – 104,68 mld dolarów;
  • Samsung – 78 mld dolarów;
  • Google – 68.62 mld dolarów;
  • Microsoft – 62,78 mld dolarów;
  • Verizon – 53,47 mld dolarów;
  • General Electric – 52,53 mld dolarów;
  • AT&T – 45,41 mld dolarów;
  • Amazon – 45,15 mld dolarów;
  • Walmart – 44, 78 mld dolarów;
  • IBM – 41,51 mld dolarów.

Pełny ranking można znaleźć pod tym adresem.

Źródło: brandirectory

Dawid Długosz: Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.