Nowa reklama Androida stawia na różnorodność (wideo)

Google wydało nową reklamę, w której pokazuje, dlaczego różnorodność jest ważna. Ale nie powiedzielibyście, że to reklama Androida.

Google ostatnio wydaje sporo spotów reklamowych przeznaczonych dla Androida. I gdyby nie to, że na końcu pojawia się logo tego systemu, z pewnością nie wpadlibyście na to, że to akurat o Androida chodzi. W reklamach tych pojawia się hasło: „Be together. Not the same” (Bądźcie razem. Nie tacy sami), które jest subtelnym ukłuciem Apple i iPhone’ów oraz iPadów.

W wideo możemy zobaczyć profesjonalnego pianistę, Ji, grającego na fortepianie Sonatę Księżycową Ludwiga van Bethoveena. Po pewnym czasie Ji przenosi się na drugi fortepian, jednak od razu słychać różnicę w brzmieniu, bo instrument ten jest tak zmodyfikowany, że każdy jego klawisz wydaje jedynie jeden dźwięk. Oczywiście, cały ten zabieg ma pokazać, że bycie takim samym jest nudne.

Reklama została zaprezentowana podczas tegorocznej imprezy, podczas której rozdawano nagrody Grammy. Możecie ją zobaczyć powyżej. Poniżej natomiast znajdziecie wideo prezentujące proces produkcji reklamy.

Źródło: YouTube

Katarzyna Dąbkowska: Każda kieszonsolka i tablet moim przyjacielem, niezależnie od "maści" i rodzaju. Swojego iPhone'a traktuję jak prawą rękę. Pisaniem o mobilnych sprzętach zajmuję się od kilku lat. Miłośniczka gier, literatury angielskiej i kultury Dalekiego Wschodu, wychowująca przedstawiciela nowego pokolenia.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.