Samsung zwiększył swój udział na rynku tabletów w Q1 w skali rok/rok

Z informacji ujawnionych przez Strategy Analytics wynika, że w pierwszym kwartale tego roku Samsung wzmocnił swój udział na rynku tabletów względem adekwatnego okresu sprzed roku.

Przeczytaj koniecznie >> 10 najlepszych trików na tablety z Androidem

 Loading ...

Strategy Analytics oszacowało, że w pierwszym kwartale tego roku Samsung sprzedał 12,8 milionów tabletów internetowych (oficjalne stanowisko firmy w tej kwestii to 13 mln sztuk). Wynik ten przełożył się na udział rynkowy w postaci 22,6%, czyli 0 3,7% większy niż w Q1 2013 roku, gdy Samsung sprzedał niespełna 10 milionów tabletów. Rosnący udział Samsunga wynika przede wszystkim z coraz większej różnorodności tabletów w ofercie. W zeszłym kwartale Koreańczycy wprowadzili do sprzedaży między innymi udane tablety z linii Galaxy TabPRO oraz 12,2-calowy model Galaxy NotePRO z rysikiem.

Oczywiście liderem pozostaje Apple, które z kolei traci udziały. W pierwszym kwartale rynkowy udział firmy z Cupertino wyniósł 28,9%. Rok wcześniej Apple mogło pochwalić się niemal 40% udziałem.

Źródło: koreaherald

Marcelina Poznańska: Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.