Samsung w nowej reklamie uderza w iPada, Surface i Kindle Fire (wideo)

Samsung opublikował nowy film promocyjny Galaxy TabPRO, gdzie tym razem za cel obrał sobie trzy konkurencyjne tablety: iPada, Surface i Kindle Fire od Amazonu.

Przeczytaj koniecznie >> Krótki test popularnych przeglądarek internetowych na Androida

 Loading ...

Najnowszy film Samsunga zatytułowany „Galaxy Pro Series — It Can Do That” jest kolejnym, w którym producent nie tylko zachwala walory własnych tabletów z serii Galaxy TabPRO, ale przy okazji wyśmiewa się z konkurencji. W przypadku iPada Samsung zarzuca ekran o gorszej gęstości pikseli oraz brak możliwości pracy z dwoma aplikacjami na jednym ekranie. Surface z kolei krytykowany jest za to, iż w rzeczywistości bliżej mu do laptopa niż tabletu. Na koniec mamy jeszcze Kindle od Amazonu, który według Samsunga służy tylko do czytania książek.

Koreańczycy zdążyli już nas przyzwyczaić do tego, że we własnych reklamach nabijają się z konkurencyjnych produktów. Nie inaczej jest tym razem. Cóż… pozostawiamy to waszej ocenie, a nowy film Samsunga możecie obejrzeć poniżej.

Źródło: Samsung (YouTube)

Marcelina Poznańska: Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.