Samsung przygotowuje tablety z 20″ ekranami dla użytkowników biznesowych

Samsung zamierza spróbować szczęścia w kolejnym segmencie tabletów internetowych. Tym razem na rynku urządzeń z ekranami o przekątnej około 20 cali.

Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tablet. Z Wi-Fi czy 3G?

 Loading ...

Samsung zamierza w tym roku bardziej skupić się na rynku tabletów internetowych. Począwszy od najtańszych urządzeń w przedziale do 130 dolarów, na zaawansowanych modelach z 12,2-calowymi matrycami skończywszy. To jednak nie wszystko, co możemy spodziewać się w najbliższym czasie po koreańskiej firmie.

Koreański ZDNet informuje, że Samsung zamierza wejść także na rynek większych tabletów internetowych – z ekranami o przekątnej około 20 cali. Będą to modele z wyświetlaczami o rozdzielczości 2K lub 4K i będą dedykowane przede wszystkim sektorowi biznesowemu oraz zastosowaniom profesjonalnym.

Czy tego typu urządzenia mają szansę pomóc Samsungowi w drodze do objęcia lidera rynku tabletów? Jest to całkiem możliwe. Tabletowe portfolio Koreańczyków powiększa się z roku na rok o coraz ciekawsze urządzenia, które doceniają klienci. 20-calowe tablety z pewnością nie będą tymi najlepiej się sprzedającymi, ale sprawią, że pozycja Samsunga powinna się jeszcze bardziej umocnić.

Warto dodać, że jeszcze w tym roku spodziewamy się także nowych tabletów z serii Galaxy Tab. Być może są to modele ukrywające się pod nazwą kodową SM-T53X, o których wspominaliśmy wam wczoraj.

Źródło: ZDNet

Marcelina Poznańska: Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.