Sprzedaż Nexusa 10 poniżej oczekiwań

Nowy tablet, który przygotował Samsung we współpracy z GoogleNexus 10, choć zachwyca parametrami, a przede wszystkim wyświetlaczem dotykowym, tak niespecjalnie cieszy się dużym zainteresowaniem.

Przeczytaj koniecznie >> 10 najciekawszych trików na tablety z Androidem

 Loading ...

Nexus 10 zadebiutował na pierwszych rynkach w listopadzie zeszłego roku, a od początku tego roku dostępny jest również w Polsce. Urządzenie zachwyca przede wszystkim niesamowitym wyświetlaczem dotykowym o rozdzielczości 2560 x 1600 pikseli. Mimo to wszystko wskazuje na to, że nie zaskarbił sobie serc użytkowników.

Z informacji ujawnionych przez serwis TechCrunch wynika, że na świecie jest około 6,8 milionów tabletów z logo Nexus na obudowie. Okazuje się jednak, że tylko 10% z nich, a więc około 680 tysięcy jest Nexusem 10. Pozostałe 90% stanowią oczywiście 7-calowe modele od Asusa. Dla porównania, Apple w pierwsze dwa miesiące po wprowadzeniu do oferty iPada mini sprzedało około 10 milionów sztuk tabletu. Zdaje się więc, że Samsung zaliczył wpadkę. I rzeczywiście, Koreańczycy nigdy nie pochwalili się wynikami sprzedaży Nexusa 10. Teraz wiemy dlaczego…

Dawid Długosz: Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.