Sprzedaż tabletów PC w trzecim kwartale – wzrost o 280% względem zeszłego roku!

Według analizy opublikowanej przez bostońską firmę Strategy Analytics sprzedaż tabletów PC w trzecim kwartale wzrosła aż o 280% względem analogicznego okresu sprzed roku. Oczywiście 2/3 rynku nadal należy do iPada.

Analiza Strategy Analytics nie pozostawia złudzeń. Apple i sprzedaż iPada na poziomie ponad 11 milionów sztuk pozwoliła firmie z Cupertino zachować 2/3 całego rynku tabletów. Na drugim miejscu mamy urządzenia z Androidem, których w Q3 2011 roku sprzedano 4,5 milionów (26,9% rynku).

Później długo nic i… okienka Microsoftu z wynikiem 2,4% rynku (lub jak kto woli z liczbą sprzedanych tabletów w wysokości 400 tysięcy sztuk). Czwarte miejsce należy do Playbooka. RIM sprzedał 200 tysięcy tabletów z QNX, o czym zresztą już informowaliśmy wcześniej.

Według analizy Strategy Analytics w trzecim kwartale sprzedano łącznie aż 16,7 milionów tabletów PC.

Dawid Długosz: Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.