VAIO powraca na rynek, ale nie w barwach Sony

Sony postanowiło sprzedać VAIO w lutym tego roku, ale marka nie umarła i odradza się na nowo. Ale już nie w barwach rodzimej firmy.

Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tablet. Z Wi-Fi czy 3G?

 Loading ...

Nowym właścicielem VAIO stało się w tym roku JIT (Japan Industrial Partners), które zakupiło dział od Sony. Upłynęło kilka miesięcy i doczekaliśmy się reinkarnacji VAIO. Pierwsze produkty (w postaci laptopów) są już dostępne do kupienia, ale wyłącznie na terenie Japonii i jest mało prawdopodobne, że trafią na inne rynki. Nowe produkty to laptopy VAIO Pro 11 oraz VAIO Pro 13 i seria Fit, które wyposażono w ekrany dotykowe. Co jednak ciekawe, choć z obudowy zniknęło logo Sony, tak urządzenia te są dostępne również w ofercie japońskiego sklepu firmy. Wynika to pewnie z tego, że Sony nadal ma 5% udziałów w VAIO Corporation.

Na koniec warto sobie przypomnieć, że Sony utworzyło markę VAIO już w 1996 roku i została ona sprzedana po 18 latach.

źródło: The Verge

Marcelina Poznańska: Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.