Google ma rozwiązanie na przypadkowe kliknięcia w reklamy

Z pewnością nikt z was nie lubi przypadkowych kliknięć w reklamy, zgadza się? Czy to na stronach internetowych, czy też wewnątrz aplikacji. Na szczęście, Google postanowiło temu zaradzić i ma pewne rozwiązanie!

Na oficjalnym blogu AdWords Google przekazało informacje o zmianach względem reklam, co ma przełożyć się na rzadsze przypadkowe kliknięcia. I tak:

  • Google zablokuje przekierowania w przypadku kliknięć lub dotknięć przy krawędzi zdjęć;
  • Ikony reklam (na przykład wewnątrz aplikacji) nie będą klikalne i w ten sposób prościej je zamkniemy (bez potrzeby precyzyjnego dotknięcia) za pomocą ikonki x;
  • Nie będzie można kliknąć w reklamy, które wyświetliły się przez bardzo krótki czas.

Zmiany docenią nie tylko zwykli użytkownicy, ale także sami reklamodawcy, którzy będą ponosić mniejsze koszty w związku z mniejszą liczbą przypadkowych kliknięć oraz dostaną bardziej precyzyjne statystyki związane z rzeczywistym zainteresowaniem danymi reklamami.

źródło: google

 Loading ...
Marcelina Poznańska: Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.