Apple wysłało dwóch inżynierów do domu klienta w celu zbadania problemu ze znikającą muzyką

To nie żart. Firma z Cupertino wysłała dwóch specjalistów do domu Jamesa Pinkstone’a, któremu Apple Music skasowało 122 GB muzyki, w celu zbadania problemu. Apple w warunkach laboratoryjnych nie było w stanie odtworzyć tego problemu.

Jakiś czas temu James Pinkstone ujawnił, że Apple Music skasowało na jego komputerze aż 122 GB utworów muzycznych. Potem firma z Cupertino przekazała, że w iTunes doda mechanizm zabezpieczający przed podobnymi przypadkami i tak też uczyniono. W programie w wersji 12.4, który udostępniono dwa dni temu.

Jak dobrze pamiętamy, Apple wcześniej przekazało, że nie było w stanie w warunkach laboratoryjnych odtworzyć tego problemu. Co ciekawe, a co ujawnił wczoraj Pinkstone, dwóch inżynierów Apple’a o imionach Tom i Ezra przybyło do jego domu, gdyż chcieli ustalić przyczynę skasowania muzyki bezpośrednio na jego komputerze. Zebrane logi następnie przeanalizowano, ale przyczyny usunięcia muzyki z komputera Pinkstone’a nie znaleziono.

Nie zmienia to jednak faktu, jak Apple podchodzi do problemów. Serwis Macrumors dodaje, że firma z Cupertino już nie raz wysyłała własnych specjalistów do klientów, aby spróbować znaleźć przyczynę zgłaszanych problemów.

źródło: macrumors

Dawid Długosz: Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.