Apple uśmierciło kolejne produkty. Te gadżety nie będą naprawiane

Firma z Cupertino uaktualniła listę urządzeń, które objęte są statusem „przestarzałym” i nie będą już naprawiane w ramach usług pogwarancyjnych. Na liście znajdują się m.in. starsze MacBooki i komputery iMac.

Apple ponownie w tym roku uaktualniło listę produktów objętych statusem „przestarzały”. Takie urządzenia nie są już przyjmowane do naprawy w salonach Apple, jak i w serwisach pogwarancyjnych resellerów. Wczorajsza aktualizacja dodaje do listy następujące produkty:

  • iMac (21.5″, koniec 2009 r.)
  • iMac (27″, koniec 2009 r.)
  • MacBook Air (połowa 2009 r.)
  • Mac Pro (początek 2009 r.)
  • MacBook (13″, początek 2008 r.)
  • MacBook Pro (15″ i 17″, początek 2008 r.)
  • iPod touch Jan SW UPG 32GB
  • Time Capsule 802.11n 1. generacji
  • Apple Cinema Display 23″ z 2007 roku
  • Apple Cinema Display 30″

Jeśli więc macie jedno z tych urządzeń, to w celu dokonania jakiejkolwiek naprawy będziecie musieli udać się do nieautoryzowanych serwisów. Warto dodać, że na terenie Stanów Zjednoczonych (na przykład w Kalifornii) i Turcji powyższe produkty pozostają objęte pewnym wsparciem pogwarancyjnym, co wynika z obowiązującego prawa. W tych rejonach obowiązuje status „zabytkowy”.

źródło: appleinsider

Dawid Długosz: Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.