Na co skarżą się nabywcy nowych iPhone’ów?


Wśród 13 milionów ludzi, którzy już dostali w swoje ręce iPhone’a 6s lub 6s Plus, musieli pojawić się i tacy, którym nie wszystko w nowych smartfonach Apple się podoba. Oto, na co konsumenci skarżą się najczęściej.

Jednym z najbardziej doskwierających problemów może okazać się przegrzewanie przycisku Home. Co ciekawe, osoba, która jako pierwsza opisała ten problem na forum Apple, zaznaczyła, że pozostałe części iPhone’a 6s pozostały chłodne. Co gorsza, urządzenie nie uruchamia się, a w niektórych przypadkach samo się wyłącza, choć bateria ma jeszcze spory zapas energii. Nie wiadomo na razie, czy kwestie te są powiązane.

Swoje problemy przeżywają również głośniki. Nabywców iPhone’a 6s i 6s Plus spotkało zjawisko zniekształcania dźwięków. Sygnały powiadomień bywają tak głośne, że wydaje się wręcz, jakby głośnik miał eksplodować. Idealnie nie działa też funkcja 3D Touch, choć w tym przypadku problem można rzekomo rozwiązać poprzez zresetowanie urządzenia.

Wady występujące w iPhone’ach to nie nowość. W przypadku poprzednich edycji, iPhone’a 6 i 6 Plus, głośno było o problemach z wyginaniem się smartfonów. Testy przeprowadzone na iPhonie 6s i 6s Plus potwierdzają jednak, że w przypadku tych modeli zjawisko to nie występuje. Wcześniej pisaliśmy już także o innych problemach z przegrzewaniem się nowych iPhone’ów.

Źródło: Phonearena

Patryk Purczyński: Szczęśliwy posiadacz urządzenia z Androidem i jeszcze szczęśliwszy mąż. W mediach branżowych od blisko dekady.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.