New York Post blokuje dostęp użytkownikom iPada

Serwis internetowy New York Post, jednej z popularniejszych gazet w Stanach Zjednoczonych, nie jest już dostępny dla posiadaczy iPadów. Próba wejścia na stronę nypost.com kończy się wyświetleniem informacji o konieczności zakupu specjalnej aplikacji w AppStore, która po 30-dniowym okresie próbnym zażąda od użytkownika uiszczenia opłaty abonamentowej.

Co ciekawe, blokada dotyczy tylko przeglądarki Safari – stronę można bez problemów przeglądać przy użyciu alternatywnych przeglądarek, takich jak Opera Mini, Terra czy Mercury. Z powodzeniem można z niej również korzystać na iPhone.

Informacja ta, mimo że mało istotna z punktu widzenia polskiego użytkownika, może oznaczać początek tego typu działań na większą skalę. Jeśli eksperyment New York Post się powiedzie (w co szczerze mówiąc wątpię), w ślad za nim mogą pójść kolejne gazety.

Bartosz Romanowski: Programista z zawodu i pasji, miłośnik wszelkiego rodzaju gadżetów, technologii mobilnych i produktów Apple. Uzależniony od aktualizacji oprogramowania i instalowania wersji beta aplikacji. Pisze bo lubi – kiedyś o grach, teraz o tabletach (tutaj) i na tematy związane z ogólnie pojętym tworzeniem serwisów internetowych (gdzie indziej). Ponieważ jego hobby jest związane z pracą i na odwrót, spędza przed komputerem zdecydowanie zbyt wiele czasu. W wolnych chwilach lubi pograć na konsoli – najchętniej w coś co nie wymaga myślenia.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.