Samsung zwiększa swój udział na rynku tabletów. Apple nadal liderem

Samsung coraz lepiej radzi sobie na rynku tabletów internetowych i okazuje się, że w zeszłym kwartale umocnił swoją pozycję do aż 23%. Co prawda do Apple jeszcze Koreańczykom brakuje, ale różnica staje się coraz mniejsza.

Przeczytaj koniecznie >> Recenzje tabletów

 Loading ...

Z informacji ujawnionych przez koreański ZDNet wynika, że Samsung w pierwszym kwartale tego roku umocnił swoją pozycję na rynku tabletów i obecnie ma udział na poziomie 23%. Jeśli wierzyć plotkom, to Koreańczycy w Q1 sprzedali aż 14 mln tabletów internetowych. To mniej niż w Q4 2013 roku, ale pamiętajmy, że zima nie jest najlepszym okresem sprzedażowym i wszyscy producenci zaliczają wtedy spadek.

Dobre wyniki sprzedaży Samsunga wynikają między innymi z dosyć mocnego startu w tym roku. Koreańczycy w zeszłym kwartale wprowadzili do oferty udaną serię Galaxy TabPRO oraz NotePRO z 12-calowym ekranem i rysikiem (którego test wkrótce znajdziecie na łamach naszego serwisu). Ponadto tablety z serii Galaxy Tab 3 dostępne był w licznych promocjach cenowych. To zaowocowało zwiększeniem udziału.

Liderem na rynku nadal jednak pozostaje Apple, które ma około 30% udziałów. Jak jednak nietrudno zauważyć, różnica pomiędzy obiema firmami jest z kwartału na kwartał coraz mniejsza.

Marcelina Poznańska: Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.