Apple Watch series 3 jednak bez większych zmian w wyglądzie

Apple Watch series 3 zostanie zaprezentowany prawdopodobnie w przyszłym miesiącu. Jeśli jednak spodziewacie się, że gigant z Cupertino porzuci prostokątny design smartwatchy z watchOS na rzecz czegoś bliższego tradycyjnym zegarkom, to najpewniej trzeba będzie obejść się smakiem. Nowe informacje sugerują, że design będzie zbliżony do tego, co znamy obecnie.

Apple Watch series 3 był ostatnio obiektem kilku przecieków i dowiedzieliśmy się, że nowe smartwatche z watchOS będą dostępne w końcu z modemem LTE. Modemy te dostarczy firma Intel. Wtedy też pojawiły się plotki, jakoby moglibyśmy spodziewać się nowego designu w smartwatchach z logo nadgryzionego jabłka. Cóż, zdaje się, że tak się jednak nie stanie.

Ming Chi Kuo, analityk firmy KGI Securities, który dostarcza nam często sprawdzone spekulacje na temat nadchodzących nowości Apple’a, tym razem przygotował raport o nowych zegarkach z watchOS. Niestety, analityk twierdzi, że nie powinniśmy spodziewać się większych zmian we wzornictwie. Tegoroczne Apple Watche nadal będą miały prostokątne ekrany i będą oferowane z tarczami w rozmiarach 38 i 42 mm, a więc jak do tej pory.

Głównym punktem marketingowym dla tegorocznych zegarków z watchOS ma być wspomniany modem LTE. To rozwiązanie, które w końcu zapewni smartwatchom większą autonomiczność od iPhone’ów i na tym ma skupiać się cała promocja tych urządzeń.

Oczywiście, modem LTE nie będzie jedyną nowością. Apple Watch series 3 z pewnością doczekają się także innych, pomniejszych udoskonaleń, które pewnie obejmą ekran, procesory czy baterie. Modem LTE będzie opcjonalny i wcześniejsze przecieki sugerują, że gigant z Cupertino prowadził rozmowy z największymi operatorami sieci komórkowych w Stanach Zjednoczonych i Europie. To oznacza, że nowe zegarki z watchOS będą również oferowane przez operatorów sieci komórkowych.

Apple Watch series 3 napędzi sprzedaż zegarków z watchOS

Analityk KGI Securities twierdzi, że Apple zrealizuje w drugiej połowie tego roku zamówienia w ilości około 8-9 mln sztuk zegarków. Wersje z modemami LTE mają stanowić 35-40% sprzedaży. Łącznie w tym roku na rynek ma trafić 17,5-18 mln smartwatchy z systemem watchOS. To 70% więcej niż w zeszłym roku.

Ming Chi Kuo twierdzi, że Apple Watch wymaga większych zmian w celu zwiększenia sprzedaży. Według analityka potrzebna jest nie tylko zmiana we wzornictwie. Mile widziane byłoby więcej opcji z zakresu monitorowania zdrowia czy komercjalizacja sieci 5G. Premiera nowych zegarków z watchOS odbędzie się pewnie wraz z debiutem nowych iPhone’ów, których spodziewamy się we wrześniu.

Na poniższym filmie obejrzysz 11 najciekawszych nowości z iOS 11:

źródło: Macrumors

Dawid Długosz: Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.