Udostępnij
Tweetnij

Apple przeprasza za problemy z iCloud

Apple zaliczyło wpadkę i część użytkowników iCloud w tym tygodniu otrzymywało informacje mailowe o anulowaniu subskrypcji. Otrzymywały je osoby, które mają wykupione 50 GB miejsca na dane w iCloud. Apple rozwiązało już problemy i przeprosiło wszystkich użytkowników, którzy zostali błędnie poinformowani o anulowaniu zakupionego planu.

Apple zaliczyło wpadkę i część użytkowników iCloud w tym tygodniu otrzymywało informacje mailowe o anulowaniu subskrypcji. Otrzymywały je osoby, które mają wykupione 50 GB miejsca na dane w iCloud. Apple rozwiązało już problemy i przeprosiło wszystkich użytkowników, którzy zostali błędnie poinformowani o anulowaniu zakupionego planu.

Apple iCloud

W tę środę część użytkowników iCloud otrzymywało informacje drogą mailową o anulowaniu subskrypcji na miejsce na dysku. Choć w rzeczywistości tego nie zrobili. Apple przekazało wczoraj, że był to błąd i rozesłało do klientów informację z przeprosinami.

Problemy dotyczyły osób, które wykupiły 50 GB w iCloud. Część osób pomyślało, że Apple zrezygnowało z tego planu i dlatego anulowano ich subskrypcje. Występowały też pewne problemy w trakcie próby zakupu dodatkowych planów na miejsce na urządzeniach z systemem iOS i komputerach z macOS. W trakcie próby wyświetlany był błąd, który widzicie poniżej.

Apple iCloud

Treści wiadomości wysłanej przez firmę z Cupertino do użytkowników w sobotę jest następująca: Ostatnio otrzymałeś wiadomość e-mail z niepoprawną informacją, że twój plan na miejsce w iCloud został anulowany. Twój plan na 50 GB w Dysku iCloud działa poprawnie i będzie odnawiany automatycznie. Przepraszamy za zamieszanie, które mogło zostać tym spowodowane. Jeśli masz jakieś pytania, to zapraszamy do kontaktu.

Problemy już nie występują. Obecnie usługi związane z iCloud działają, jak należy. Pamiętajcie, że aktualny status usług firmy z Cupertino zawsze może sprawdzić na stronie Statusu systemu.

Na poniższym filmie obejrzysz nowości z systemu iOS 10.3:

źródło: Apple Insider

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Dritone

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij