Udostępnij
Tweetnij

Nastolatkowie wolą Surface, a iPad już nie jest cool?

Jeśli wierzyć najnowszemu raportowi agencji Buzz Marketing Group, która specjalizuje się w ankietach przeprowadzanych na młodych ludziach, to tak właśnie jest. Nastolatkowie znacznie częściej „wzdychają” teraz do Microsoft Surface niż iPada marki Apple.

Jeśli wierzyć najnowszemu raportowi agencji Buzz Marketing Group, która specjalizuje się w ankietach przeprowadzanych na młodych ludziach, to tak właśnie jest. Nastolatkowie znacznie częściej „wzdychają” teraz do Microsoft Surface niż iPada marki Apple.

Przeczytaj koniecznie >> 10 najlepszych trików na tablety z Androidem

Buzz Marketing Group, agencja specjalizującą się w ankietach i badaniach statystycznych przeprowadzanych na nastolatkach pokusiła się o zapytanie młodzieży o nowe gadżety, które są dostępne na rynku. Co ciekawe, Tina Wells w wywiadzie dla Forbes zdradziła następującą wypowiedź: „nastolatkowie powiedzieli nam, że to już koniec Apple […] Teraz obiekt ich zainteresowania stanowią tablety Surface oraz smartfony Samsung Galaxy”.

Jakby nie patrzeć, jest to oczywiście tylko zdanie amerykańskich nastolatków, które w żadnym wypadku nie musi pokrywać się z ogólnymi opiniami na temat produktów żadnej z wymienionych marek. Wy, który z wymienionych tabletów chętniej widzielibyście we własnych rękach…?

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij