Udostępnij
Tweetnij

Obniżka ceny iPada 2 spopularyzuje tablet w środowisku szkolnym?

Tak tezę wysnuł jeden z najwyżej postawionych pracowników McGraw Hill – amerykańskiego wydawnictwa wspierającego platformę iBooks 2. Ile w tym prawdy?

Taką tezę wysnuł członek zarządu McGraw Hill – amerykańskiego wydawnictwa wspierającego platformę iBooks 2. Ile w tym prawdy?

Przeczytaj także >> Ewolucja podręczników według Apple po raz drugi

Co prawda Apple nie zapowiedziało budżetowej wersji iPada 2 (chodziły takie pogłoski), ale mocna przecena do poziomu 399 dolarów za tablet w opcji 16GB powinna zwiększyć popyt na ten produkt – nawet pomimo zbliżającej się premiery Nowego iPada. Tego samego zdania jest Vineet Madan – wiceprezes McGraw Hill, który widzi w obniżce szansę dla wprowadzenia sprzętu pod strzechy amerykańskiego systemu oświaty. Wspomniał również o Nowym iPadzie, w którym zauważa duży potencjał, jeżeli chodzi o innowacje wprowadzone do nowej generacji urządzenia. Korzyścią dla uczniów jest na przykład możliwość oglądania szczegółowych obrazów przy dużym zbliżeniu, co pozwala na obserwację wielu detali.

Scenariusz, w którym pewien odsetek uczniów amerykańskich szkół porzuci tradycyjne podręczniki na rzecz elektronicznych materiałów jest realny. Ciekawe, czy podobne zjawisko zaobserwujemy w Polsce. W końcu Ministerstwo Edukacji zainwestowało 45 milionów złotych na cyfrowe podręczniki.

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij