Udostępnij
Tweetnij

Samsung stworzy z WeWorks centra pomocy podobne do Genius Bar w sklepach Apple

Samsung poinformował o nawiązaniu współpracy z WeWorks. Dzięki temu ma stworzyć specjalne centra pomocy, jak to jest w przypadku chociażby sklepów Apple. Tam znajdziemy Genius Bar, w którym można poprosić pracownika o pilną pomoc techniczną. Centra w salonach Samsunga będą podzielone na dwie części.

Samsung poinformował o nawiązaniu współpracy z WeWorks. Dzięki temu ma stworzyć specjalne centra pomocy, jak to jest w przypadku chociażby sklepów Apple. Tam znajdziemy Genius Bar, w którym można poprosić pracownika o pilną pomoc techniczną. Centra w salonach Samsunga będą podzielone na dwie części.

samsung sklep

Jeśli zepsuje się wam iPhone i nie wiecie za bardzo, co się stało, możecie udać się między innymi do najbliższego sklepu Apple. Znajdziecie tam genius Bar, czyli specjalne miejsce, gdzie pracownicy firmy oferują wam pomoc techniczną. Teraz Samsung chce stworzyć podobne centra. W tym celu gigant nawiązał współpracę z WeWorks.

Samsung ma w planach stworzenie centrum pomocy w swoich salonach. Będą się one nieco różnić od tego, co udostępnia gigant z Cupertino w swoich sklepach. Po pierwsze – odwiedzający salony Samsunga będą mieli do czynienia z miejscem, gdzie bezpośrednio użytkownicy będą mogli uzyskać pomoc od pracowników Samsunga. Po drugie – będą to specjalne, wyznaczone miejsca, w których będziemy mogli poczekać, aż nasze urządzenie będzie naprawione. To nimi właśnie zajmie się WeWorks.

Stacje stworzone przez WeWorks w salonach firmy Samsung będą się znacznie różnić od Genius Bar w sklepach Apple

Stacje stworzone przez WeWorks będą ustawione w sklepach Samsunga i będą oferowały udogodnienia dla użytkowników czekających na naprawę swojego smartfona. Będą się mogli między innymi napić kawy, herbaty czy wody. Okazuje się jednak, że nie będą one oferowały pomoc techniczną na niższym poziomie niż Genius Bar. Pracownicy pomogą w użytkowaniu urządzenia lub przesłaniu go do naprawy, ale nie będą oferowali naprawy w poważniejszych przypadkach, jak to jest chociażby w sklepach Apple. Z drugiej strony jest to ciekawa opcja i pierwszy krok do podobnych rozwiązań. Przypomnijmy również, że Genius Bar nie był pomysłem Steve’a Jobsa. Wręcz przeciwnie. Idea centrum pomocy wcale nie przypadła mu do gustu.

Źródło: AppleInsider

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Katarzyna Dąbkowska

Każda kieszonsolka i tablet moim przyjacielem, niezależnie od "maści" i rodzaju. Swojego iPhone'a traktuję jak prawą rękę. Pisaniem o mobilnych sprzętach zajmuję się od kilku lat. Miłośniczka gier, literatury angielskiej i kultury Dalekiego Wschodu, wychowująca przedstawiciela nowego pokolenia.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij