Udostępnij
Tweetnij

Samsung ze świetnymi wynikami badań serwisów przez firmę DEKRA

Samsung podjął współpracę z firmą DEKRA dwa lata temu. W ramach porozumienia firma ma sprawdzać jakość obsługi i bezpieczeństwo w serwisach Koreańczyków. Z najnowszych informacji wynika, że placówki w Polsce utrzymują wysokie standardy. Łącznie uzyskały ponad 90% w punktacji. 50 serwisów otrzymało najwyższe z możliwych ocen.

Samsung podał do wiadomości, że w ramach współpracy z firmą DEKRA przeprowadzono szereg audytów. Wykazały one, że serwisy w Polsce są prowadzone bardzo dobrze. Wspomniana firma specjalizuje się w bezpieczeństwie i sprawdzaniu jakości usług w jednostkach serwisowych.

Pochwalono się, że współpraca z firmą DEKRA nawiązana już w 2016 roku po zbadano wiele wspomnianych placówek. 50 różnych salonów w Polsce otrzymało najwyższą notę – A. Takie nowy przyznaje się tym serwisom, które otrzymały więcej niż 90% w punktacji odnoszącej się do jakości proponowanych usług w lokalu. Istnieją cztery typy ocen. Pierwszą jest wspomniane A, drugą B, trzecią C, a czwartą – D. Najniższa ocena odnosi się do serwisów, które otrzymały w sumie około 70% punktacji.

DEKRA zbadała, że Samsung utrzymał wysoki standard w placówkach

Firma poinformowała, że średnia ocena w ponad 80 różnych serwisach w Polsce to 91,3%. Ocenę A otrzymało łącznie 50 placówek w naszym kraju. Dane odnoszą się do minionego roku. Opierają się o pytania z formularza specjalnie stworzonego do badań takich lokali.

– Wysokie noty uzyskane przez polskie placówki serwisowe Samsung są kolejnym potwierdzeniem wysokiego poziomu jakości obsługi klienta, która nie kończy się na dostarczeniu urządzenia do odbiorcy końcowego. Opieka posprzedażna dopełniająca walory samego produktu staje się ważnym elementem budującym relację z marką i coraz częściej przyczynia się do decyzji zakupowych – mówi Roman Żeleźnik z Samsung Electronics Polska.

Zobacz także: Najlepsze nowe aplikacje na Androida z maja

Źródło: Samsungmedia

Katarzyna Dąbkowska

Każda kieszonsolka i tablet moim przyjacielem, niezależnie od "maści" i rodzaju. Swojego iPhone'a traktuję jak prawą rękę. Pisaniem o mobilnych sprzętach zajmuję się od kilku lat. Miłośniczka gier, literatury angielskiej i kultury Dalekiego Wschodu, wychowująca przedstawiciela nowego pokolenia.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij