Udostępnij
Tweetnij

Użytkownicy telefonów Samsung Galaxy S7 Edge donoszą o problemach z różową linią (aktualizacja)

Posiadacze smartfonów Samsung Galaxy S7 Edge raportują na oficjalnym forum firmy o problemach z cienką, różową linią, jaka pojawia się na ich wyświetlaczach. Moderator forum twierdzi, że usterka zostanie naprawiona, jeśli zespół do napraw stwierdzi, że nie jest ona z winy użytkownika. Samsung twierdzi jednak, że jest to uszkodzenie fizyczne.

Posiadacze smartfonów Samsung Galaxy S7 Edge raportują na oficjalnym forum firmy o problemach z cienką, różową linią, jaka pojawia się na ich wyświetlaczach. Moderator forum twierdzi, że usterka zostanie naprawiona, jeśli zespół do napraw stwierdzi, że nie jest ona z winy użytkownika. Samsung twierdzi jednak, że jest to uszkodzenie fizyczne.

Użytkownicy telefonów Samsung Galaxy S7 Edge zaczynają donosić o problemie z ekranem, jaki ostatnio zauważyli. Na ich wyświetlaczu po prawej stronie pojawia się cienka, różowa linia. Sprawę nagłośniła na forum grupa użytkowników. Linia zdaje się pojawiać w tym samym miejscu. Samsung wie już o zaistniałym problemie i wydał stosowne oświadczenie.

Samsung Galaxy S7 edge

Oddział Samsunga z Beneluksu potwierdził, że jest zaznajomiony z  problemem. Ujawnił także, że zaistniała sytuacja pojawia się, kiedy telefon zostanie lekko uszkodzony, np. spadnie komuś na ziemię czy przez przypadek uderzy się nim o twardą powierzchnię. Jest to zatem uszkodzenie fizyczne, jednak, jak twierdzi moderator forum Samsunga, usterka zostanie naprawiona, jeśli smartfon nadal znajduje się na gwarancji. Oczywiście, jeśli nie ma znamion uszkodzeń fizycznych lub zalania. Sam gigant jednak nie wydał oficjalnego oświadczenia w sprawie napraw.

Samsung naprawi telefon, jeśli nie ma na nim znamion uszkodzeń fizycznych

Nie wiadomo, czy faktycznie problem pojawia się, jak twierdzi koreański gigant, po uszkodzeniu fizycznym, czy jest związany z czymś innym. Jeśli jednak byłby faktycznie związany z fizycznym uszkodzeniem, oddawanie go na naprawę gwarancyjną nie miałoby sensu, bo, jak już moderator forum wspomniał, telefon zostanie naprawiony, jeśli nie nosi znamion uszkodzeń.

Nie jest to nowa sprawa. Na forum użytkowników Galaxy S7 Edge pierwsze wpisy z tym tematem pojawiają się już na stronach sprzed kilku miesięcy. Użytkownicy narzekają, że ich telefon nie został uszkodzony, a jednak linia się pojawia. Nie wiadomo jednak, co jest dokładną przyczyną problemu. Sprawa wypłynęła, kiedy zajął się nią serwis Myce.

Aktualizacja: poniżej oficjalne stanowisko Samsung Polska w sprawie tych problemów.

„Zdajemy sobie sprawę z pojedynczych zgłoszeń, dotyczących wyświetlacza w telefonach Galaxy S7. Wszystkich użytkowników, którzy spotkają się z podobnym przypadkiem, prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sprawy.”

 Źródło: Neowin, Myce

Katarzyna Dąbkowska

Każda kieszonsolka i tablet moim przyjacielem, niezależnie od "maści" i rodzaju. Swojego iPhone'a traktuję jak prawą rękę. Pisaniem o mobilnych sprzętach zajmuję się od kilku lat. Miłośniczka gier, literatury angielskiej i kultury Dalekiego Wschodu, wychowująca przedstawiciela nowego pokolenia.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij