Udostępnij
Tweetnij

Samsung traci udziały na rynku tabletów w Rosji

W zeszłym kwartale Samsung sprzedał w Rosji tylko 282 tysięcy tabletów. To o 9,5% gorszy wynik niż w adekwatnym okresie sprzed roku.

W zeszłym kwartale Samsung sprzedał w Rosji tylko 282 tysięcy tabletów. To o 9,5% gorszy wynik niż w adekwatnym okresie sprzed roku.

Przeczytaj koniecznie >> Recenzje tabletów

Co sądzisz o tabletach Samsunga?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Gwoli przypomnienia, Samsung w pierwszym kwartale tego roku sprzedał na całym świecie 11,2 mln tabletów (za IDC), a więc o 32% więcej niż adekwatnym okresie 2013 roku. Okazuje się jednak, iż Rosja jednak nie była jednym z państw, które przyczyniły się do wzrostu.

Z informacji ujawnionych przez firmę analityczną MTS wynika, że w pierwszym kwartale tego roku Samsung na terenie Rosji sprzedał tylko 282 tysięcy tabletów. To daje nam względem adekwatnego okresu sprzed roku spadek na poziomie 9,5%. Skąd wynika mniejsze zainteresowanie tabletami Koreańczyków w Rosji? Przede wszystkim spowodowane jest to konkurencją. Tamtejszy rynek jest wręcz zalewany tani tabletami lokalnych producentów lub White-Box. To sprawia, że „dachówki” Samsunga, które są droższe, nie cieszą się aż tak dużym wzięciem.

Rynek tabletów w Rosji

Warto jednak zauważyć, że Samsung ma i tak większy udział w Rosji niż konkurencja spod znaku Apple. Trzecie miejsce należy do Prestigio.

Źródło: vedomosti.ru

Marcelina Poznańska

Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij