Udostępnij
Tweetnij

Colorovo wyróżnione nagrodą „Dobry Produkt 2012”

Marka Colorovo (za którą ukrywa się między innymi tablet CityTab) zdobyła prestiżową nagrodę – „Dobry Produkt 2012) w kategorii wybór konsumentów. Nagroda została przyznana na podstawie analizy Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich.

Marka Colorovo (za którą ukrywa się między innymi tablet CityTab) zdobyła prestiżową nagrodę – „Dobry Produkt 2012) w kategorii wybór konsumentów. Nagroda została przyznana na podstawie analizy Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich.

Przeczytaj koniecznie >> 10 najciekawszych trików na tablety z Androidem

Poniżej znajdziecie oficjalny komunikat prasowy producenta w tej sprawie.

Już po raz trzeci redakcja Dziennika Gazety Prawnej zrealizowała Ogólnopolskie Badania Postaw i Preferencji Konsumentów „Dobry Produkt – Wybór Konsumentów”. Celem badania jest poszukiwanie i wskazanie najlepszych, najbardziej popularnych oraz najchętniej wybieranych przez konsumentów produktów w poszczególnych kategoriach. Laureaci wyłaniani są w oparciu o badania realizowane metodą komputerowo wspomaganych sondaży, techniką wywiadu telefonicznego (CATI). Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za dobre w danej kategorii, godne zaufania i wysokiej jakości. Produkty o najwyższej liczbie wskazań, a co za tym idzie o największej popularności wśród ankietowanych otrzymują tytuł „Dobry Produkt 2012 – Wybór Konsumentów”. Patronat nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.

„Otrzymanie tytułu „Dobry Produkt 2012 – Wybór Konsumentów” pozwala potwierdzić status marki i jej właściciela jako lidera w swojej branży, a także jest uznaniem dla najwyższej jakości reprezentowanej przez produkt. Ponadto wyróżnienie jest czytelnym sygnałem, że nagrodzona marka ma status budzącej zaufanie i posiadającej niekwestionowaną renomę, a także stanowi skuteczną pomoc w działaniach marketingowych i wizerunkowych firmy” – Tomasz Popławski, Dziennik Gazeta Prawna.

W przypadku marki Colorovo Klienci wskazywali na wiele różnych produktów: materiały eksploatacyjne, artykuły czyszczące oraz tablety. W związku z czym „tytuł” został przyznany dla całej marki, a nie, jak to zwykle bywa, dla konkretnego produktu.

„Cieszymy się z otrzymanego wyróżnienia. Nagroda „Dobry produkt” jest szczególnie ważna ze względu na fakt, iż jurorami w tym konkursie są nasi klienci. Dzięki temu możemy poznać ich bezpośrednią opinię, gusta i oczekiwania. To dla nas nie tylko docenienie naszej pracy, ale również zielone światło na rozszerzanie oferty i wprowadzanie kolejnych grup produktowych, które już niebawem zostaną zaprezentowane” – mówi Piotr Blachowski odpowiedzialny za marketing marki.

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij