Udostępnij
Tweetnij

Gwarancja Toshiby Zero Problemu również dla tabletów

Program „Zero Problemu” cieszy się wielkim powodzeniem. Nic więc dziwnego, że gwarancją zostały objęte również tablety Toshiby.

Przeczytaj koniecznie >> Jakie tablety kupujemy? Te tanie!

„Zero Problemu” jest jednym z punktów gwarancji Toshiby, która obejmowała do tej pory komputery firmy. Producent wychodzi jednak naprzeciw oczekiwaniom klientów i rozszerzył program również na tablety i telewizory. Jeśli więc zakupicie pomiędzy 16 kwietnia, a 30 września tego roku jeden z tabletów Toshiby, to możecie liczyć na bezpłatną pomoc, gdy zdarzy wam się jedno z poniższych:

  • przypadkowe uszkodzenie sprzętu, jak niezamierzone upuszczenie, uderzenie czy zalanie płynem, uniemożliwiające jego poprawne funkcjonowanie – Toshiba naprawia urządzenie za darmo.
  • kradzież sprzętu, potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem z policji – Toshiba zapewnia nowy produkt w miejsce skradzionego.
  • utrata danych, na przykład w wyniku fizycznego uszkodzenia, błędu oprogramowania czy ataku wirusów – Toshiba odzyskuje utracone dane i dostarcza je na nowym dysku twardym.

Nikt z was chyba nie będzie z tego powodu narzekał? ;-) Na uwagę zasługuje jednak fakt, że roszczenie danego typu można zgłosić tylko jeden raz w roku.

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij