Udostępnij
Tweetnij

Kindle Fire idzie już łeb w łeb z tabletami Samsunga

Przeczytaj koniecznie >> iPad jednak spada, Android ma już niemal 40% rynku tabletów

Zaledwie po dwóch i pół miesiącach od premiery Kindle Fire zdołał zdobyć tyle samo rynku tabletów z Androidem, co urządzenia marki Samsung.

Przeczytaj koniecznie >> iPad jednak spada, Android ma już niemal 40% rynku tabletów

Kindle Fire jest bezapelacyjnie hitem ostatnich miesięcy wśród tabletów z Androidem. Amazon sprzedał od 15 listopada zeszłego roku kilka milionów sztuk urządzenia, co pozwoliło mu w styczniu tego roku uplasować się na tej samej pozycji na rynku, co tablety marki Samsung – wynika z analizy Flurry Analytics.

Obecnie oba tablety mają po 36% rynku komputerów z Androidem. Jeszcze trzy miesiące temu sytuacja wyglądała zupełnie inaczej. Samsung Galaxy Tab miał 63% udziałów, a Kindle Fire zaledwie 3%. Kolejne miesiące zapewne sprawią, że tablet Amazonu definitywnie wysunie się na prowadzenie.

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij