Udostępnij
Tweetnij

Apple TV najpopularniejszym odbiornikiem multimedialnym na rynku

Tim Cook podczas D11 zdradził, że do tej pory jego firma sprzedała ponad 13 milionów sztuk Apple TV. Okazuje się, że to akcesorium w swojej klasie urządzeń nie ma sobie równych i kontroluje 71% rynku.

Apple TV

Tim Cook podczas D11 zdradził, że do tej pory jego firma sprzedała ponad 13 milionów sztuk Apple TV. Okazuje się, że to akcesorium w swojej klasie urządzeń nie ma sobie równych i kontroluje 71% rynku.

Przeczytaj koniecznie >> Uruchamiamy gry z iPada na telewizorze

Cenisz sobie produkty Apple?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Wczoraj, podczas konferencji D11 Tim Cook, CEO Apple przekazał w wywiadzie, że do tej pory jego firma sprzedała ponad 13 milionów przystawki Apple TV. Tymczasem Philip Elmer-DeWitt z Fortune pokusił się o wyliczenie udziału akcesorium firmy z Cupertino na rynku tego typu urządzeń (z pominięciem konsol do gier). Okazuje się, że Apple TV może pochwalić się udziałem w postaci aż 71%. Drugie miejsce należy do popularnej za oceanem „skrzyneczki” Boku, która sprzedała się w 5 milionach egzemplarzy (27% udział na rynku). Udziały pozostałych akcesoriów tego typu są już marginalne.

Już wkrótce spodziewamy się konkurencji od Samsunga, w postaci przystawki z AndroidemHomeSync, która oferować ma wbudowany dysk twardy, którego Apple TV nie ma.

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij