Udostępnij
Tweetnij

Byliśmy na otwarciu Samsung Brand Store w Poznaniu

W nocy z środy na czwartek Samsung otworzył już drugi w kraju sklep Brand Store, tym razem w Poznaniu. Byliśmy na imprezie, którą zorganizował Samsung i przygotowaliśmy dla was relację z tego wydarzenia, jak i galerię zdjęć.

Samsung Brand Store

W nocy z środy na czwartek Samsung otworzył już drugi w kraju sklep Brand Store, tym razem w Poznaniu. Byliśmy na imprezie, którą zorganizował Samsung i przygotowaliśmy dla was relację z tego wydarzenia, jak i galerię zdjęć.

Przeczytaj koniecznie >> 10 najlepszych bezpłatnych gier na Androida

Jaki masz ekran w tablecie?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Czasy kiedy do sukcesu prowadziły zwykłe reklamy i promocje w sklepach internetowych odeszły w zapomnienie. Producenci byli zmuszeni do zrobienia kroku naprzód. Zarówno Apple jak i Sony od dawna mieli swoje sklepy w kraju z nad Wisły. W kwietniu bieżącego roku Samsung otworzył swój pierwszy sklep Polsce. Był to 7 sklep na świecie tego producenta. Czym charakteryzuje się Samsung Brand Store? To magiczne miejsce jest na pewno pomieszczeniem, które mieści najwięcej technologii w przeliczeniu na metr kwadratowy. Znajdziemy tam wszystko czego możemy zapragnąć.

25 września odbyło się oficjalne otwarcie drugiego sklepu Samsunga w Polsce, tym razem w Poznaniu w Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar. Miejsce niezwykle wyjątkowe stworzone z filozofią 50/50. Połową sukcesu biznesu jest sztuka i tak było w tym przypadku,  co zostało podkreślone aukcją dzieł sztuki przeprowadzoną pod koniec imprezy. Stary Browar to ponadto najlepsze średnie centrum handlowe na świecie. Całe wydarzenie rozpoczęło się z delikatnym opóźnieniem, co niektórzy podśmiewali, porównując do aktualizacji smartfonów producenta.

Inny kuriozum okazała się dokładna lokalizacja boksu sklepu Samsunga. Najbliższym sąsiadem jest iSpot. Przyjaźń? Nie sądzę. Atrakcyjne kelnerki częstowały kieliszkiem szampana i wina ale nie to było najważniejsze. Po krótkiej przemowie przedstawiciela Samsunga oraz sklepu partnerskiego Matrix Media rozpoczęli odliczanie. Płótno przysłaniające witrynę sklepu pokryły kolorowe animacje. Po chwili kurtyna opadła i wyłonił się sklep z białym wystrojem oraz niebieskim podświetleniem. Sama prezentacja Samsunga Galaxy Note 3 oraz Galaxy Gear nie była dokładnie przemyślana. Prezenter opowiedział o swoich doświadczeniach z tymi urządzeniami, oczekiwaniami wobec poprzedników i duecie, jaki tworzą te dwa nowe urządzenia koreańskiego producenta. Goście ewidentnie nie byli zainteresowani. Większość z nich ustawiła się w okuł jedynego stołu, na którym było białe płótno przysłaniające Note 3 i Gear. Jeszcze tylko uroczyste odsłonięcie i już mogliśmy ustawić się w kolejce, by przyjrzeć się co też Samsung dla nas przygotował na czwarty kwartał 2013 roku. Poniżej znajdziecie galerię zdjęć zrobionych w trakcie wydarzenia.

[nggallery id=54]

Wystawiono pięć Samsungów Note 3 w różnych konfiguracjach z etui oraz cztery zegarki Gear. Mimo, że to właśnie te urządzenia były bohaterami wieczoru, to skupmy się jednak na nowo otwartym sklepie. Podobnie jak w Warszawie, tak i ten w Poznaniu został podzielony na kilka stref. W jednej części znajdziemy urządzenia przeznaczone do rozrywki, jak kina domowe i głośniki bezprzewodowe, w innej telewizory. Kolejne standy zostały osobno poświęcone aparatom, laptopom i innym smartfonom. Oczywiście nie zabrakło ścianki z akcesoriami. Z informacji, które uzyskaliśmy niestety w chwili obecnej nie ma dostępnych żadnych akcesoriów dla Samsunga Galaxy Note 3 – nawet w centralnym magazynie koreańskiego producenta. Dodatki dla innych urządzeń występują we wszelkiej maści i jakości odmianach. Znajdziemy również miejsce, w którym będziemy mogli przetestować sobie wszystkie technologie związane ze streamingiem obrazu, muzyki oraz komunikacją urządzeń między sobą.

W końcu sali znajduje się oczywiście lada z kasami. Najciekawszym moim zdaniem miejscem jest kącik samoobsługi gdzie możemy przetestować urządzenie bez ograniczających nam ruchy kabli i zabezpieczeń. Idealne rozwiązanie tuż przed decyzją o zakupie. Byliśmy bardzo mile zaskoczeni poziomem przygotowania promotorów. Odpowiadali na wszystkie najtrudniejsze pytania i starali się pokazać urządzenia z jak najlepszej strony. Oczywiście nie obyło się bez problemów, o czym przekonaliśmy się tak na prawdę dzień po premierze. Zostaliśmy poinformowani, że oficjalna sprzedaż Samsunga Galaxy Note 3 rusza następnego dnia o godzinie 16:00. Jak się okazało jedyną i ostateczną datą rozpoczęcia sprzedaży na terenie naszego kraju jest 01.10.2013 r. Małe nieporozumienie czy brak informacji o kluczowych sprawach związanych z promocją urządzeń? Zapytaliśmy oczywiście o promocję jaka ma miejsce u naszych sąsiadów. Niestety, ale w chwili obecnej Samsung Galaxy Note 3 nie będzie oferowany w pakiecie z Galaxy Gear w korzystnej cenie. Wiele osób nie ufa Samsungowi w jego obietnice dotyczące aktualizacji i akcesoriów, które nigdy się nie pojawiły, jak chociażby S Band dla Samsunga Galaxy S 4. Tym razem zapewniano nas, że zarówno „Czwórka”, „Trójka” i Note II otrzymają wsparcie dla zegarka koreańskiego producenta przy aktualizacji do Androida 4.3. Żadne oficjalne ceny nie padły. Tym bardziej nie były one umieszczone na etykietach przy urządzeniach. Promotorzy potwierdzili jednak ceny z przecieków i tak za Samsunga Galaxy Note 3 będziemy musieli zapłacić 2999 zł.

Wróćmy jednak do początku naszego artykułu. Zapytacie gdzie w tym wszystkich sztuka, z której tak Stary Browar słynie? Co ma ona wspólnego z nowymi urządzeniami Samsunga? Aukcja, która odbyła się w holu przed sklepem ok. 40 minut po prezentacji miała bardzo ciekawą formę i koncepcję. Obrazy pojawiały się na ogromnym 85-calowym telewizorze UHD S9 85”. Obrazy nie były tanie, a szczerze powiedziawszy momentami przyprawiały o ból głowy, ale był w tym pewien trick. Do każdego obrazu wygranego na aukcji dołączano Samsunga Galaxy Note 3 za darmo. Miłym dodatkiem była tapeta identyczna, jak zakupiony przez zwycięzcę obraz. Oryginalne, prawda? Odnieśliśmy niestety wrażenie, że sama aukcja oraz rozmowy biznesowe zgromadzonych gości odegrały pierwsze skrzypce, a nowe urządzenia Samsunga zapewniły atrakcję na 30 minut. Nie ma chyba nic lepszego niż sklep producenta, gdzie bezpośrednio bez marży sklepu możemy zaopatrzyć się w nowe gadżety. Na sam koniec zostawiliśmy największe rozczarowanie wieczoru. Pomimo, że wydarzenie było wyraźnie poświęcone smartfonowi i zegarkowi zabrakło nowego bohatera na rynku tabletów. Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition nie zawitał do Poznania. Czekamy na niego z niecierpliwością, a was zapraszamy do odwiedzenia jednego z dwóch sklepów Samsung Brand Store w Polsce.

Robert Nawrowski

Fan nowych technologii, urządzeń z Androidem oraz Samsunga. Prowadzi kanał na YouTube poświęcony swoim pasjom. Uzależniony od serii Galaxy.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij