Udostępnij
Tweetnij

Problemy z działaniem iPada Pro przy dłuższym ładowaniu – Apple odpowiada

Konsumenci zgłaszają na Reddicie i stronie Apple problemy techniczne związane z użytkowaniem iPada Pro. Gigant z Cupertino zajął się sprawą i udostępnił pierwsze porady dotyczące radzenia sobie z zaistniałymi problemami.

iPad Pro
Konsumenci zgłaszają na Reddicie i stronie Apple problemy techniczne związane z użytkowaniem iPada Pro. Gigant z Cupertino zajął się sprawą i udostępnił pierwsze porady dotyczące radzenia sobie z zaistniałymi problemami.

Jak już kilka dni temu informowaliśmy, nowy tablet Apple zawiesza się przy dłuższym ładowaniu. Użytkowników zastaje jedynie czarny ekran, a jedynym rozwiązaniem jest twardy reset urządzenia. Gdy po raz pierwszy przyglądaliśmy się tej sprawie, amerykańska firma nie zajęła jeszcze oficjalnego stanowiska. Teraz to się zmieniło.

Na tę chwilę Apple nie oferuje niestety realnego rozwiązania problemu, a podpowiada jedynie to, o czym przed chwilą wspomnieliśmy: by przytrzymać przez co najmniej 10 sekund przyciski zasilania i Touch ID, aż do momentu ujrzenia logo firmy. Dobrze chociaż, że w Cupertino mają już świadomość istnienia problemu. Pozostaje mieć nadzieję, że Apple szybko uda się rozwiązać kwestię awaryjnych iPadów Pro.

Przypomnijmy, że problem dotyczy wszystkich wersji tabletu wypuszczonego przez Apple 11 listopada – modeli z 32 i 128 GB pamięci, niezależnie od dostępnych opcji sieciowych.

Źródło: Macrumors

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Patryk Purczyński

Szczęśliwy posiadacz urządzenia z Androidem i jeszcze szczęśliwszy mąż. W mediach branżowych od blisko dekady.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij