Udostępnij
Tweetnij

Greg Joswiak przeprasza za problemy z iOS 8.0.1. Co było przyczyną? (wideo)

Greg Joswiak – wiceprezes Apple do spraw marketingu iPhone’ów przeprosił w trakcie spotkania z re/code za problem z aktualizacją do iOS 8.0.1 i wyjaśnił co było jej przyczyną.

Greg Joswiak – wiceprezes Apple do spraw marketingu iPhone’ów przeprosił w trakcie spotkania z re/code za problem z aktualizacją do iOS 8.0.1 i wyjaśnił co było jej przyczyną.

Przeczytaj koniecznie >> 10 najlepszych trików z iOS 8, o których (pewnie) nie mieliście pojęcia

Pod koniec września Apple udostępniło pierwsze uaktualnienie dla iOS 8. Okazało się jednak, że patch z numerem 8.0.1 w niektórych przypadkach zamienił nowe iPhone’y 6 w iPody touch, które były pozbawione funkcji telefonu i Touch ID. Szerzej na ten temat przeczytacie w tym artykule.

Greg Joswiak – wiceprezes Apple do spraw marketingu iPhone’ów wyjaśnił w trakcie sesji dla re/code, czym było to spowodowane. „To nie była wina samego oprogramowania, ale sposobu w jaki było ono dystrybuowane. Bardzo przepraszamy.” I rzeczywiście, bo problem powstawał jedynie w momencie procesu aktualizacji iPhone’ów 6 do iOS 8.0.1 poprzez OTA. W przypadku uaktualnienia przez iTunes usterka nie występowała.

Zapis wideo rozmowy z Joswiakiem możecie obejrzeć poniżej.

źródło: re/code

Cenisz sobie produkty Apple?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij