Udostępnij
Tweetnij

McDonald’s zatrudni 250 tys. millenialsów z użyciem aplikacji Snapchat

McDonald’s, jedna z największych sieci restauracji na całym świecie, ma zamiar w ciekawy sposób pozyskiwać pracowników. Celuje w millenialsów, czyli młode osoby. Zrobi to z pomocą aplikacji Snapchat. Teraz Snapchat w Australii będzie umożliwiał wysyłanie zgłoszeń o pracę do McDonald’s. Sieć lokali chce pozyskać w ten sposób 250 tys. nowych pracowników.

McDonald’s, jedna z największych sieci restauracji na całym świecie, ma zamiar w ciekawy sposób pozyskiwać pracowników. Celuje w millenialsów, czyli młode osoby. Zrobi to z pomocą aplikacji Snapchat. Teraz Snapchat w USA będzie zachęcał do wysyłania zgłoszeń o pracę do McDonald’s. Sieć lokali chce pozyskać w ten sposób 250 tys. nowych pracowników.

Już od jakiegoś czasu użytkownicy korzystający z aplikacji Snapchat mogą korzystać również z filtrów McDonald’s. Nie chodzi jednak jedynie o to, by ocieplić wizerunek sieci restauracji. W lokalach brakuje ostatnio rąk do pracy, a wspomniana aplikacja idealnie nadaje się do tego, by… zatrudniać nowych pracowników.

mcdonald's

Tak, McDonald’s jest geniuszem zła. Sieć restauracji ma zamiar zatrudnić aż 250 tysięcy młodych osób korzystając z aplikacji Snapchat. Jest to świetne posunięcie, jeśli brać pod uwagę fakt, że lokale celują w zatrudnianie młodych ludzi, a połowa użytkowników Snapchata to osoby w wieku od 16 do 24 lat.

Już od wtorku użytkownicy wspomnianej aplikacji będą mogli tworzyć 10-sekundowe filmy, w których będą mówili o tym, jak wyglądają ich doświadczenia z restauracją. Po ich wykonaniu aplikacja będzie umożliwiała przejście do strony informującej o zatrudnieniu w sieci wspomnianych lokali. Tak wysłane aplikacje są nazywane Snaplications.

Oferty pracy w McDonald’s nie tylko w aplikacji Snapchat

Przedstawiciele sieci lokali potwierdzają, że Snapchat nie jest jedynym takim serwisem, który wykorzystają do pozyskiwania pracowników. W przyszłości będą to również Hulu czy Spotify. Aktualnie nowa opcja w Snapchacie była dostępna jedynie w Australii. Teraz trafi również do USA. Przypomnijmy, że McDonlad’s planuje niedługo wprowadzenie zamówień i płatności przez aplikację.

Źródło: CNBC

Katarzyna Dąbkowska

Każda kieszonsolka i tablet moim przyjacielem, niezależnie od "maści" i rodzaju. Swojego iPhone'a traktuję jak prawą rękę. Pisaniem o mobilnych sprzętach zajmuję się od kilku lat. Miłośniczka gier, literatury angielskiej i kultury Dalekiego Wschodu, wychowująca przedstawiciela nowego pokolenia.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij