Udostępnij
Tweetnij

Coca-Cola przedstawia… butelkę do selfie

Irański oddział firmy Coca-Cola trafił w dziesiątkę z nową kampanią reklamową. W celu wypromowania produktu stworzył specjalną nakładkę na półlitrową butelkę napoju, która, po jej przechyleniu, sama wykonuje selfie. Tak zrobionym zdjęciem można się później podzielić na różnych serwisach, jak Facebook czy Snapchat.

Irański oddział firmy Coca-Cola trafił w dziesiątkę z nową kampanią reklamową. W celu wypromowania produktu stworzył specjalną nakładkę na półlitrową butelkę napoju, która, po jej przechyleniu, sama wykonuje selfie. Tak zrobionym zdjęciem można się później podzielić na różnych serwisach, jak Facebook czy Snapchat.

Irański oddział firmy Coca-Cola może mówić o światowym sukcesie swojej reklamy. Oddział odpowiedzialny za promocję produktu wymyślił ciekawe urządzenie, które stanowi, w wielkim skrócie ujmując, butelkę do selfie.

Coca-Cola selfie

Jak to działa? To bardzo proste. Wystarczy, że użytkownik zamontuje urządzenie na dnie półlitrowej butelki Coca-Coli, a następnie się z niej napije, a zdjęcie zrobi się samo. Sprzęt ma wbudowaną technologię, która wykrywa przechylenie butelki i kiedy osiągnie ono 70 stopni, wtedy zdjęcie robi się automatycznie.

Urządzenie zostało stworzone przez Gefen Team na potrzeby kampanii reklamowej Coca-Cola Summer Love. Tak wykonane selfie może być przez użytkownika otagowane i wysyłane na serwisy społecznościowe, takie jak Snapchat, Facebook czy Instagram.

Sprzęt nie trafi do oficjalnej sprzedaży. Był jednak używany na imprezach, gdzie ludzi bardzo chętnie wykonywali sobie selfie. Patrząc na sukces kampanii Coca-Cola może już obmyślać, jak ją rozszerzyć.

Coca-Cola słynie ze swoich kampanii reklamowych

Coca-Cola jest sławna nie tylko ze smaku, ale także ze swoich kampanii reklamowych. Sięgają one 1886 roku, kiedy pierwszy raz rozdawano kupony zachęcające do kupna produktu. W latach 70. pojawiła się słynna reklama z młodymi ludźmi śpiewającymi piosenkę I’d Like to Buy the World a Coke. W Polsce znane są przede wszystkim reklamy świąteczne produktu. Nie tak dawno natomiast hitem były butelki z imionami.

Źródło: BusinessInsider

Katarzyna Dąbkowska

Każda kieszonsolka i tablet moim przyjacielem, niezależnie od "maści" i rodzaju. Swojego iPhone'a traktuję jak prawą rękę. Pisaniem o mobilnych sprzętach zajmuję się od kilku lat. Miłośniczka gier, literatury angielskiej i kultury Dalekiego Wschodu, wychowująca przedstawiciela nowego pokolenia.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij